Hyfsat nice dag (:

Publicerat: 2009-08-21/15:38:27
Vaknade av åska o sånt mög i morse, fett läskigt, men somnade om som tur var , och gick upp vid 7-tiden. Gjorde v mig o iväg till stationen & därefter till skolan, asså en sak har jag inte fattat, vf är tågen så hiiiiiiiimla dryga?!. Men iaf, namnlek o sånt i skolan, fick några skrattanfall med nathalie kan man ju dock säga (:  , & sen lunch och efter det skulle man göra en intervju med ngn i klassen, så fick jag nathalie, och sen skulle vi redovisa de , & därefter kom några "faddrar" in o berätta en lite, o sen heeeeem vid kvart i 2 tiden ngt. Gick ner till knutan och så klart ska tågen vara såååå dryga igen -.-'  , men jag kom hem iaf o sitter här nu , men ska snart till väla med mammi o mormor o shoppa litta tror jag :D , karro kanske kmr dit också, lr så ska jag va med henne efter hihi.. & dock måste jag träna på dansen ! :|
men ha de finfint snyggingar!
puss på roompan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: