liiiiseberg ! :D

Publicerat: 2009-08-15/02:05:32



MOBBA INTE BILDERNA, VI FLUMMAR ALLTID! 
(& ja , jag har smink på mig ;|)   
. . . jaa tillslut kom vi upp till gbg iaf, :D  & massa skojigt hela dagen, vi åkte bl.a stocken, där jag blev mest blötast eftersom jag är minst och blev typ "tvingad" att sitta längst fram -.-' ha ha ha . . men iaf, sen blev det också kanonen,ballder, lisebergsbanan och lite annat smått o gott, kan även berätta att kållorado var väldigt blött också, haha, x) men kul hade vi och det är väl det som räknas,  
btw nu sitter jag o karrokusin här o chillar lite, funderar på att ta lite nattamaaud, (a) . . sen nanna antar jag eller kanske slinga karros hår som vi inte orkade igår natt :D  & imon blir de nog vallåkraträffen, nicenice.  men nu ska jag inte skriva mer.  
godnatt pussar / natalaaaje och karroooj (v)

& jag älskar min leo ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: