nice (;

Publicerat: 2009-08-20/23:25:42
det blev inte som planerat, soooom vanligt :D , men iaf , när karro kom så stack vi till råå, för vi skulle kolla när killarna badade, själv skulle vi bara stå o kolla på , för de var svinkallt i vattnet, men såklart är alla badkruka förutom anton fjonaton, hihi... men sen stack vi till gt' pizzeria, o chillade, & sen kom värsta fete många moppar, så vi stack till en lekplats i gantofta dådå, så pg kunde få röka sin vp som han snacka om haha, men sen gjorde vi inte mkt mer, & de blev inte så mkt träning på dansen idag ;$ hehe, men de får jag ta igen imon efter skolan. . men iaf jag kom hem , käkade och nu ska jag dock sova , är lagom trött.
godnatt ;*

& jag är massaaaaaaa kär i min leo-fies ;$<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: