regnregnregn -.-'

Publicerat: 2009-08-15/16:51:22

tjabba tjena hallå! ;)
, denna dagen är ganska så seg, bara regnat hela dagen typ, inget roligt alls, men förhoppningsvis ska jag ut med karro ikväll & göra ngt roligt  . . just nu sitter jag bara i sängen och degar med min katt brevid mig, hårboll är hon, bara fäller, typiskt katter, kan man liksom nt ge dom ngt så att dom slutar fälla ? (a)
& jaa, snart börjar träningen igen, och det är danstävlig på gång också. jag är grymt nervös, eftersom jag har inte kommit på min kordegrafi, lr vad det nu heter :o  lite stress på det med, hehe. . men jag o elin kommer säkert på ngt, men det blir mkt värre till singel-saken, där jag ska komma på en egen dans, mkt att tänka på, lr rättare sagt, jag tänker föööör mkt, man ska bara in o liksom just do it ? :D jag kmr klara de , lr rättare sagt jag ska klara de !
anmäla mig till det ikvl, tidaholm häääär kmr jag ! roligt ska det också blir, hihi . . men nu ska jag inte skriva så mkt, ska fortsätta att chilla framför datan ett litet tag till, sen käka o göra v sig och därefter ut ! .
puss på er ;*
/ nalliiisch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: