seeegt x)

Publicerat: 2009-08-16/16:16:13


Måste bara säga att Tinchy Stryder är min nya favorit, och denna låten är grymt bra,  :D
idag händer ingenting vad jag vet än sålänge iaf, om inte ngn vill hitta på ngt? (a) 
precis anmält mig till dans-tävlingen i Tidaholm, lite nervös är jag faktist, men det kmr fixa sig, för jag o Elin är dock bäst!.
kom hem vid typ 4 i morse, och det blev faktis ingen Vallåkra utan det blev chilla hos älskling ett litet tag med några. & Karro's päron kom inte på oss, för vi är så smidiga. Men iaf, vaknade vid 12-tider tror jag, mös lite med Stampe och sen bakade jag negerbollar, som jag ska kränga snart, thihi . . & leka i photo shop ett tag också tror jag . men som sagt riiiiing mig?!. om det är ngn som vill hitta på ngt.
puss på er ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: