typ godmorgon ;$

Publicerat: 2009-08-17/13:44:32

jadå kanske lite sent att vakna klockan halv 2, men det var väldans skönt att sova länge idag. nu har man sovit i 12 timmar, busigt värre, hihi (a) . . uhm, idan blir de va med karro efter kockan 6, eftersom hon ska göra sitt moppe-prov idag, lycka till kusin. .  jag vet att hon kmr klara de ! . för det är busigt enkelt (;
& sen ska de firas med vp på örby, mysigtmysigt, & sen hem o nanna väl, lr iaf jag, eftersom jag nt ska vända på dygnet mer nu, skola snart ju :/ , fast det ska bli spännande men jag tycker fortfarande att det är lika segt.. wellwell, nu ska jag nt skriva mer,
ha en toppen bra dag!
love natalie (Vv'


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahahah leo har en lång väg dit ;) men det kommer nog ! <3

2009-08-18 @ 01:35:38
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: