hej alla toffingar :D

Publicerat: 2009-12-25/16:51:15

jah idag har jag äntligen fixat min internetsladd haha , ni ska få se min fina lösning :D

           

mouhaha, typ bara spappat idag, och blivit jävligt trött på vädret, det har ju bara regnat hela dagen :o
men det är fett bra, för då försvinner snön, och då kan man köra moppe igen, (aaaa)
för det blir nog gantofta på tisdag som de ser ut nu, så jävla härligt, saknar gantoftarna jäääättemkt :o



&&& ibland är min låtsas pappa bara för gullig, han kom in med denhära :D
*muuuuuuums*



men över till ikväll nu,
för nu ska jag:
» käka
» packa
» klä på mig

& sen ska jag till natalie.. och i natt när jag kommer hem, så avslöjar jag var jag har varit, haha ;D
men kmr knappt svara på sms på hela kvällen så ni vet.
pussssssssss


Kommentarer
Skrivet av: natalie

kul kommer vi ha iaf :D<3

2009-12-25 @ 17:21:09
Skrivet av: emma danielsson

natalie, jag måste bara säga att din blogg har blivit riktigt jävla fin, hade du kanske kunnat hjälpa mig med min lite? :$ för den är så jävla tråkig :D<3<3<3

2009-12-26 @ 19:18:27
Bloggadress: http://emmamarielouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: