Natalie humor (y'

Publicerat: 2009-12-08/22:57:41



Asså, jag och Natalie har verkligen inget liv som ni ser?, men jag la inte bara upp denna vackra bild för att säga det, utan för att jag saknar min tvilling, saknar oss.. Vi var alltid innan, varje helg, vi snackade alltid, hittade på all skit, vi var såååå tuffa när du hade fått din moppe, minns du?, vi skulle köra upp o ner från backen o vägen, utan hjälm också såklart, riktiga coolingar. Minns du när vi bara gick o gick utan att stanna i två timmar i Åstorp?. haha knäppisar är vi. Alla nätter, när vi bara suttit uppe hela natten lång och suttit vid datan, skrattat åt folk. Vi var ganska så taskiga faktiskt, men roligt hade vi, och jag fattar egentligen inte vad som är så roligt, vad vi en skrattar åt?, vi är meeeega skadeglädjare och skattar åt allt som rör sig ibland asså, speciellt när vi är trötta, kan det bero på namnet?, haha nej men.. JAG SAKNAR DIG NATALIE!. Du kommer alltid att betyda lika mkt dom du gjort från alldra första början, bästa barndomsvännen ever, du och jag, tvilling!. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: