wihoo, ny blogg design!

Publicerat: 2009-12-21/22:06:17

äntligen, & jag gillar den :D
har gjort den alldeles själv för en gångs skull, thihi. *stolt*
och nu har jag en del att skriva också, och ja var ska man börja.
mobilen är sönder. . igen.



jag vet faktiskt inte vad jag gör med den haha, men den vill inte ladda "/
så jag hoppas på att den gå sönder en gång till, sen funderar jag på att köpa en iphone istället.
men ni kan nå mig fortfarande, men har knappt några nummer så ni vet hehe (a'
& jah, i fredags var de fest hos kroon, soft. & lördags var de förfest hos david och sen chilla lite på knutan o därefter till ödåkra på en så kallad fest, tyckte att det var spänd, så vi stack hem till mig o flippa lite.
och ja igår chillade jag bara, och sen var de filmkväll hos Karro.
samma idag, fast utan karro haha.
& nu ska jag göra om Josse's blogg. så skriver ett inlägg till sen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: