du är det bästa som hänt mig. v'

Publicerat: 2009-11-10/22:56:35



jag måste bara få skriva av mig, lär eller ej, men orkar inte gråta mer.
du är den finaste människa jag mött, du har verkligen allt, din insida är guld. och jag kommer ihåg hur lycklig jag var den dagen då det blev vi två, eller ja lite förvirrad. vi blev iaf tsm på min pappa's födelsedag. (y'
men iaf, första gången jag såg dig var på hbg-festivalen 08, tyckte du var dunder snygg, men eftersom du precis gjort slut med din tjej, som var kompis med min bästavän, så vågade jag inte säga något. efter någon ånad hittade jag dig på bdb, jag addade dig, men du upptäckte inte mig, lr så ignorerade du bara mina kommentarer. Så jag gav upp, eller egentligen inte helt. För senare i juni 09, träffades vi på en fest, hos min kusin. . Jag var spidad som vanligt och alla trodde att jag var aspackad, fastän jag inte varit i närheten av någon sprit, men iaf, festen började sega, och jag fick något ryck av att vi skulle köra limbo-leken, det var du och jag som kom längst. Men du tyckte inte det var rättvist att jag vann, för jag var kortast, haha..
men efter den festen skulle jag och några andra tälta i råådalen, jag bad dig komma dit och det gjorde du. vi satt inne i tältet allihop, lr ja typ såhära 8 st. jag höll på att säga "puss" helatiden, minns du?. först ville din bästakompis ha en puss på kinden, sen plötsligt ville alla andra också ha de, alla fick en på kinden, utom du, du fick en på munnen, det var vår första puss. jag kände redan då hur allt pirrade runt i min kropp. du sa till mig att du trodde du skulle få känslor för mig.
helgen där på tältade vi i råådalen igen, vi hade det roligt och jätte mysigt, dagen därefter blev de vi, 18/7 , de bästa datumet i världen. vi hade riktigt roligt under våra stunder, t.ex nätterna vi badat på örby och suran, när vi suttit i vindskyddet rökt vp där o bara snackat, när vi myst framför en film o sen bara somnat, moppeturerna, bio'n, när vi bara chillat i gt, allt har varit så perfekt, tills nu, när vi haft våra problem, men det har väl alla i ett förhållande. jag kan inte sluta längta efter din närhet, jag saknar dig redan så himla mycket. & jag har aldrig älskat en kille så mycket som jag älskar dig, leo. jag ska försöka kämpa, men jag hoppas att du hjälper mig, annars vet jag inte hur jag ska klara det. du är en av mina bästa vänner, och jag kommer aldrig att släppa taget om dig, för du är bäst och du betyder så galet mycket. du är den bästa pojkvännen ever, hoppas du vet det.
och du vet vad jag sa mer, hahaha.. kärlek till dig där ja (a)
jag älskar dig även om det inte är vi två.
18/7 - 10/11
de underbaraste månaderna någonsin.
det var vi i nästan 4 månader.
tack för tiden.
<3


Kommentarer
Skrivet av: eliiiiiin <3

aw, så fint skrivet :}

2009-11-11 @ 13:15:06
Bloggadress: http://emmieochelin.blogg.se/
Skrivet av: fridaholmström

så fint skrivit natalie , jag finns här om du vill snacka <3 älskardig<3

2009-11-11 @ 19:27:39
Skrivet av: natalie nordström

jag finns alltid natalie gmn, de hoppas ja du förstått!

as fint skrivet.. <3

2009-11-11 @ 23:47:17
Bloggadress: http://soetanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: