GODNATT !

Publicerat: 2009-11-01/01:59:30


osminkad och oplattat hår, ohja, men det får ni stå ut med, (:
det blev ju inte precis som planerat ikväll, för Karro mådde inte så bra, så hon stack hem.. & då hade jag ingen lust att sticka till stan själv och träffa Robin o Ville, så jag sket i de, och ingen gt lr så blev de heller. Så jag har bara suttit vid datan och snackat skit med filip (y'
har även nördat farmville (a), måste sköta de ju . hihi.. men annars hade bara varit chill . :)
& imorgon kmr natalie till mig, min tvilling, som vi alltid sa förr :D
för imorgon ska vi överraska robin och ville, innan dom åker hem till fbg igen.
men nu ska natalie sova, godnatt gott folk.
puss på er ! ;*

Kommentarer
Skrivet av: hannah.

så himla söt ;* i miss u

2009-11-01 @ 20:36:41
Bloggadress: http://jangsellhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: