pluggpluggplugg!! :o

Publicerat: 2009-11-05/19:05:17
Ja som ni nog märkte igår så orkade jag inte uppdatera, eller rättare sagt, jag hade inte tid, så tar det idag istället ;)
jag börjar med gårdagen, skolan som vanligt o sen luffade jag o karro runt på knutan, träffade en massa folk, nicenice.. & därefter tog vi bussen hem till mig , o jag råå pluggade svenska !!, df uppdaterade jag inte :) 
gårdagens outfit;


& min katt misshandlade mig igår ;/
förjävla snyggt också -.- , ser ut som värsta emo märkena :o sen fick jag två små prickar i pannan och två djupa sår vid ögat "/ .. hatar den katten just nu asså!!, hon bara anföll mig :o  & här har ni ett "resultat"..  tyck synd om mig liksom ;oo





IDAG, dagens outfit har jag ingen bild på, tyckte inte det var mkt lönt, för hade bara jogging ;)
mådde lite dåligt i morse, men mamma tvingade mig till skolan eftersom jag skulle ta sprutan, så har gått o degat hela dagen i skolan.. & jag tänkte egentligen bara gå första lektionen, men gick hela dagen ändå, & tur hade jag, för engelskaläraren var sjuk o jag hade inte gjort engelskan (a) .



aja efter skolan så hämtade mammii mig o vi stack till väla o tog en fika, sen gick vi in på gina och fynda (a) hihi.. hittade faktist en del :D



tunika, två koftor (vit och svart) & ett armband.
tack mamma, loveyou! 'v

& nu ikväll ska jag..
♦ duscha..
♦ plugga !
♦ käka ngt.
♦ chilla och sen sova ;*



btw, ska fixa nya grejer till bloggen när jag har tid! ;)

Kommentarer
Skrivet av: amelaabloom.blogg.se

MISSSSHANDEEL :o

2009-11-07 @ 15:36:41
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: