Svar på frågestunden !

Publicerat: 2009-11-25/23:35:34

Här är några av frågorna, vissa tog jag bort,
tyckte att dom var lite för personliga :)

Stönar du mycket när du har sex?
Hahaha, njae.. xD

Vilken är den viktigaste egenskapen hos en kille, enligt dig?
Personligheten såklart!. Jag tänder liksom inte på omogna eller dumma killar?

Hur ska en kille se ut, utseende mässigt?
uhm, det är svårt, men sprettigt hår, snygg kropp.
fasen vet jag :D

Har du pullat någron gång?
hahahahaha, nej, jag är 16 år och gör verkligen inte sånt :o
hahaha naaat.

Vilket är ditt bästa minne du varit med om?
oj, det var svårt. det finns hur många som helst,
så den kan jag faktiskt inte svara på :o

Varför är nallis så cool?
för jag är cool ;)

Hur går det med killarna?
pallar inte bry mig, jag lever livet :)

Använder du string?
ohja, de händer, men gillar mest hips :)

Har du tänkt på vad dina barn ska heta?
Jag har ju tänkt på det lite, funderar på Hampus och Felicia :)

Vad heter du i mellan namn?
Erica Iréne

Om du fick 1000kr , och du hade 10 minuter på dig att använda dom, vad skulle du gjort?
Snabbshopping haha :D

Hade du vågat sova bredvid robin grahn en hel natt?
Ja det är klart, en av mina bästa vänner ju :)

Vad är det pinsammaste du någons gjort?
Ska jag bara helt ärlig, så vet jag inte,
jag glömmer sånt som är pinsamt osv. :D

Har du kille?
Nej. :)


Kommentarer
Skrivet av: Vad vill du att jag ska heta?! ;D

HAhahah har du kommit på frågorna själv eller lilla gumman?

det är ju ingen som skrivit några frågor i de förra inlägget...

POSSHAAAj <3333

2009-12-01 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: