chill kväll i påarp.

Publicerat: 2009-10-11/21:46:58

haha jaa, här blev det inget pluggande och städar rum inte, utan karro kidnappade mig, så det blev en chillkväll hemma hos robin, framför tv'n o datan. . inte så dumt faktis. & nu när jag kommit hem så har jag käkat lite hemmagjord pizza, gottgott. & nu ska jag försöka plugga lite glosor som vi har tills imorgon, o de kmr gå skit, men det strunatar jag i, en gångs händelse säger vi :D haha . .
aja, PUSS!



Karolina Falk Bengtsson <3
Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men utan dig hade det inte funnits några glada stunder, hela denna sommaren 2009, har jag mest egnat med dig. Det har varit galet roligt. Du lyser upp dagen om den börjar grått. . & Du är min bästa kusin och även en av mina bästa vänner, & du betyder riktigt mkt.
vill bara att du ska veta det, så hoppas du läser detta nu. 
jag älskar dig, hjärtat 


Kommentarer
Skrivet av: Karro<3

awwwwe :O fyyy faaan vad söt du e <3<3<3 Du betyder oxå rikigt mkt :d o jag älskar att kiddnappa folk (A) XD<3<3<33<

2009-10-11 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: