efter måndag kmr tiiisdag ;)

Publicerat: 2009-10-06/21:45:17

yeaah, för en gångs skull är jag på bra humör, har varit helt sån allmänt sur nu i två veckor, fråga inte varför :o
men iaf, idag :
Vaknade hos älskling, vi typ råkade sova liiiiteförlänge, fastän att vi somna typ hyfsat tidigt igår, aja. . vi kom i tid iaf, började med estet som är så duuunder tråkigt, men sen hardagen flytit på som vanligt, men idrotten var inte rolig, fick en boll rakt på näsan haha, stenhårt asså, det gjorde så ont att tårarna kom asså :'o , meeeeen jag överlevde haha.. sen slutade man vid 14:20 , stack ner till donken o köpte en glass, & sen var mamma gullig nog och hämtade mig, puss på henne!.
Sen när jag kom hem, har jag fottat lite, här är en bild t.ex. som jag blev nöjd med (;

& sen har jag typ bara pluggat svenska och chillat vid datan. ganska soft med läxor och sånt just nu, lr soft och soft, har detta till torsdag ggr 3, fett drygt, men måste göras! -.-' . .


sen har det inte hänt så mkt mer idag tror jag, men nu ska jag verkligen äta! :o
koka makaroner, *muuuuums*

& jag rekomenderar neradio.se om ni gillar techno :)

                                                          


Kommentarer
Skrivet av: sannah

neradio är en kompis med i,

eller hur man ska tolka det x) <3

2009-10-07 @ 20:57:20
Bloggadress: http://saaannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: