godeftermiddag ;)

Publicerat: 2009-10-10/13:12:21

Tjoo, mamma väckte mig vid halv 8, skulle jag tro . . För då skulle mamma och mormor åka, och jag ville följa med o lämna dom, så de gjorde jag. Sen när jag och Lasse kom hem igen, så har jag varit duktig nog och gjort klart heela min matte och gjort lite engelska. :D
Därefter har jag städat lite och nu har jag suttit vid datan en stund, så nu ska jag städa igen tror jag, sen ikvl blir de fest med Karro , wiiiih, bilder kmr sen i think. PUSS ;)<3
                                                                                                                                      



& fyfan vad jag saknar min älskling,
det är en plåga att vara utan honom ;(<3


Kommentarer
Skrivet av: Elin Hansson

övre örat :D tyckte du det gjorde ont? <3

2009-10-10 @ 13:26:07
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/
Skrivet av: Elin Hansson

okej ha en trevlig kväll hjärtat! <3

2009-10-10 @ 17:12:05
Bloggadress: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: