seg söndag och dålig uppdatering :)

Publicerat: 2009-10-04/16:35:39

Ja sry för uppdateringen, men jag har inte orkat, eftersom jag tkr det är så tråkigt att bara skriva vad man gjort på dagen och sånt utan bilder, men jag ska försöka komma med lite idéer och skärpa mig.

Och det är såhär jag har fått se ut hela veckan haha.. uhs!. men iaf, bättre de än sina vanliga kläder tro mig, nu när man håller på att läsa om bakterier o sånt, så är typ allting äckligt att ta på . hehe.. men ska ändå skärpa mig o ta bakterier som jag gjort förut. aja!


fredag: praon först dådå, fett soft, fick sluta 1,5 timme tidigare, så stack hem och käkade o gjorde v mig, därefter väla med mamma och mormor. & så klart ska mormor glömma sitt bankomatkort i själva automaten, så dom efter oss tog de, men med min supeeerhjärna hittade vi dom kräken, jag är ganska bra på att komma ihåg hur folk ser ut, hehe (a) . . och det var dom som tog de, men vågade inte erkänna, så vi fick spärra kortet och sen kolla vidare på väla dådå, ja det blev ett litet inköp, ett par korta legjeans från gina. Och sen fick jag typ 500 kr av mamma och sen av mormor, fattar inte varför, men man tackar ju inte nej, hihi (a) . .
Efter väla stack jag till Påarp och var med Johan ett tag, efter ett tag ringde Robin och ville att vi skulle komma till b-löv och hålla dom sällskap utanför en fest, för dom vänta på leo och dom. Och jag hade nt träffat leo på typ ett bra tag, typ. så eftersom johan inte fick sticka ut, så stack jag dit efter ett tag.
Sen stod vi bara där ute i typ en timme, sen kom en tjej ut och sa att vi kunde komma in om vi ville, men det ville ju inte Robin o Adam, men det struntade jag i, jag gick in , och dom följde efter. Och som vanligt var Leo,Pontus och Ted litta dragna, men inte så farligt. Ja, vi stack hem till Leo vid halv 1 -tiden, och alla dom där, myspys.

lördag: vaknade upp brevid min fies, chillade och åt frulle o sånt. Sen stack jag hem och fixade mig, för sen skulle jag o Karro hem till Robin och bada jakutzi, *stavning* ;s . fett mysigt iaf, tog ingen bild, för de typ regnade. . men next time! :D & vi chillade väl mest, kollade film, åt godis och ja, snackade. (;

söndag: vaknade vid 12-tiden , stack hem från Robin vid 2 kanske. . & fett läskigt, jag skulle ju köra hem, och det blåser ju så in i norden, så jag höll nästan på att köra av vägen, fett läskigt, men jag lever, för mina reflexer är alltid redo! . haha . & när jag kom hem så klippte jag Stampes klor och pysslade lite med honom.   
& därefter typ tyckte mamma att jag skulle ta undan min tvätt och hänga upp den tvättade tvätten, så snäll som man är fick man ju göra de. & nu sitter jag här och ska byta om och sen plugga lite. 



PUSS / Natalie ;)                     
                                                                             
                                                                                
& jag ska bli tusen ggr bättre på att uppdatera!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: