vill tillbaka!

Publicerat: 2009-10-30/15:08:32






Ja, här är några bilder sen gran canaria, som jag gillar väldigt mkt :)
det blev inte så mkt fottat, utan har mest steekt.
35 grader varje dag jue, förutom en dag då de var lite molning. & jag måste erkänna, jag saknade faktis lite regn emellanåt, för solen stekte väldigt bra, kan jag ju lova :o
jag fotade även alla mina dagens outfiter, men nu är ju min mobil på lagning, så kan inte lägga över dom på datan, så jag struntar nog i att lägga upp dom överhuvudtaget. för jag tror ni klarar er utan dom faktis. ;)
det finns inte så mkt att säga om gran canaria, jag brukar ju åka dit varje höst. gå på någon marknad o lite sån smått o gott. det var egentligen tänkt att miranda skulle med denna gången, men nej..
& tänkte även åka bananbåten, men där var två viss små fegisar, vid namn lasse o iréne som inte vågade åka den med mig ;(
men nästa år ska jag ha en kompis med mig asså, och då smäller de, ska åka bananbåten! :|
hahaha.. NU finns det inte så mkt att skriva mer faktis (a).
pooooooossssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: