7 september (:

Publicerat: 2009-09-07/20:39:13
Skola idag då, riktigt segt . . asså inte för att vara sån, man tkr alltid att tråkiga lektioner är jättejättejättelånga, man tyckte t.ex på högstadiet att so-lektionerna var så långa och tråkiga. men dessa lektionerna på gymnasiet är verkligen långa , ååh :o  , wellwell, kanske inte intressant, men ändå haha (a) . . iaf, efter skolan kom mamma och hämtade mig på lasarettet, sen stack vi snabbt in om Väla och köpte dessa byxorna och denna jackan. snyggtsnyggt. 

  EVEREST M DOWN JKT F09 BLACK
byxorna - bikbok
jackan - stadium

efter det var det snabba ryck hem om och byta om & käka snabbt, för sen var det de bästa på mpndagarna ju, haha DANS! (a). thihi . . alltid lika roligt, iaf när man anstränger sig, men har dock sträckt mig när vi stretcha *stavning* . ouf, men jag överlever. & efter det var det hem, käka o duschade. Skulle egentligen börjat plugga direkt efter jag gjort de, men då sms'a bästis marcus mig o fråga om jag ville komma ut ett tag, och det är ju självklart, har inte träffat han på typ åratal :o . haha . . & nu sitter jag här och ska dock plugga lite engelska och en sån hälsogrej, kanske börjar med kultur-arbetet med, får se vad jag hinner. .

& jag blev dunder kär i denna "sega" veriationen av denna låten, 
busigt nog snor jag den av amela, grymt bra ;*




                                         

Kommentarer
Skrivet av: BLOOM

HAHAHAHAHA , du är tagen på bar gärning :O gå direkt till finkan!<3

2009-09-07 @ 21:21:38
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: