fisselotta <3 fisselotte

Publicerat: 2009-09-02/22:19:31


människa vad jag har saknat dig!. våra minnen är oförglömliga, jag saknar faktis dom dagarna när vi var varje dag, fulade oss och hittade på all skit. Att sprit kan förstöra så mkt, vi har glidit isär typ helt, blivit två helt olika människor, vi är inte dom samma som förut, men det ska ändras, vi ska vara dom töntiga fisselottorna igen. vi sa ett föralltid, och ett föralltid är föralltid, en evig vänskap. jag kommer aldrig ge upp våran vänskap,
jag älskar dig miranda tapper!. (v

btw idag, skola, fett soft, hade två lektioner. :D , sen till knutan och väntade där en timme på miranda, där man träffa alex och kevin som kunde underhålla en sålänge haha. . därefter stack vi till ett ställe som jag nt kan skriva här om min älskling läser, för det är en grej till när han fyller år (a). hihi, men iaf, sen stavi vi och solade, lite färg fick man väl, mest på benen, men ändå. & sen stack man till Gantofta o chilla med pågarna och Elli, mysigt ju. . har liksom fått sån värsta saknad, så fort jag nt är med min tönt, så saknar jag honom till max ;| . wellwell, nu sitter jag här och ska plugga lite engelska och hitta en artikel om kultur, sen blir de väl sova (a) . .
btw, om det är ngn som vill hitta på ngt imon, så är de bara till att slå en pling!
 
pusselipusspuss! :D

& detta är min o mirandas låt, väcker många minnen ;*


Kommentarer
Skrivet av: Therese :)<3

Gillar låten till max asså =)=)

Saknar dig som bara den ju natalie :(

MÅSTE träffas innan nästa sommar ju...

2009-09-03 @ 20:19:22
Skrivet av: Anonym

hahahah så söta ;) <3

2009-09-03 @ 22:35:08
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: