fredag betyder helg ! :D

Publicerat: 2009-09-04/21:05:18
Som jag alltid brukar börja att skriva, skola först dådå hehe, dryg fast ändå soft dag, slutade runt halv 3. Stack ner till knutan där jag träffade Affe och Karro. Skulle ha sällskap på bussen med Karro och gå på väla med Affe. Där vi skulle träffa Carolina och hennes kompis Erika. Men iaf, jag och Affe chillade lite först på väla, lr ja kollade lite här o där, sen åt vi, lr rättare sagt jag bakadpotatis, riktigt gott (a) . Efter det träffade vi då Carolina och Erika, kollade vidare och därefter träffade jag Elin, för vi skulle kolla en grej. Jag köpte ingenting, men hittadet denna snygga mössan, :o

tycker ni man ska köpa den ? (a)



& ursäkta för att jag klippt bilden så dåligt, men det är ganska svårt att göra de på en bärbar utan mus, lr rättare sagt jag orkade bara inte att göra det noga ;$, så det får ni faktis stå ut med (a)

btw, nu ikväll skulle jag egentligen va med leo älskling, men blev inte så, så nu sitter jag här och degar och funderar på att baka pizza till mig och mammizz , hihi . . känner mig som en riktig tjockis idag mouhaha (6) .


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: