godkväll muppisar :D

Publicerat: 2009-09-10/22:09:15

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera, men jag har haft mkt att göra idag, faktis (a) . . Började med skolan ju , tråktråk, den var faktis riktigt dryg idag& ingen god mat iheller, wellwell, efter det stack jag hem o gjorde klart min sammanfattning på en grej, så den är done nu ;) . After that, stack jag till Familia med Karro, men blev inget köp. & sen smet vi in på Maxi och köpte färg till Karro's hår, och därefter hem till mig och slingade hennes hår, det blev tufft :D , vi skulle egentligen te gt o träffa pontus och leo, men blev inte så, så vi chilla framför tv'n o käkade vitlöksbröd, mumisgt , thihi. (;
Karro stack för ett tag sen, och nu ska jag plugga klart min kultur-grej o lite sånt, sen är alla läxor klara i think :D

& nu har jag en fråga, ska man köpa korta lr långa uggs ? . svarta lr bruna ? :o


                     

PUSSPÅER ! ;*

                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: