godnatt everyone *

Publicerat: 2009-09-14/23:11:41

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, upp vid halv 8 imorgon skulle jag tro.
Och jag kan ju berätta det att både jag och Karro var för trötta för att pallra oss någonstans, så vi stannade hemma på vars ett håll, hehe (a) . . Så ja, efter jag hade käkat och duschat har jag gjort lite smått o gott här hemma, gett Stampe hans medicin mot mjällkvalster, synd om han , ;p , fast det är snart borta , en behandling till sen ska de va borta.

& här har ni en liten bild på min stampebaby :D
, visst är han bara för söt ?:D



efter de med stampe chillade jag med mamma framför tv'n, alltid lika roligt att kolla på jerry springer, haha , inte kloka någonstans x) . & därefter har jag suttit och bloggat runder och kollat videoinlägg till bloggar på youtube (:
& msn kan suga kuk !. suger stenhårt ikväll asså, ;o


aja, nu ska jag sova, ny dag i morgon. & då blir de nog träffa älskling i think,
pusspåer & dröm sött ;*

                                               


Kommentarer
Skrivet av: Anonym

hahaha och du måste stå kolla på ;o? <33

2009-09-15 @ 22:34:46
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: