lååång dag.

Publicerat: 2009-09-30/23:50:31
Vaknade vid 12, fett skönt att sova ut, har inte gjort det sen tidaholm :o
sen började men vid halv 2, och jobbade till kl 9 på kvällen, fett jobbgit, menmen, det gick iaf,
så har chillat och pluggat lite sen jag kom hem. & nu är jag galet trött. . ganska jobbigt att praoa på ett ålderdomshem, och om jag säger som så, jag skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att jobba där. Dementa gamlingar är inget roligt, man blir bara typ såhära smått irriterad på dom helatiden, x) . men som tur är behöver jag nt göra ngt, så går mest efter min handledare i såhära 7 timmar. Man blir mega trött ändå, på att höra på allt gnällande osv, men nu är det sängdags för min del.

& vet ni någon fest i helgen, så säg till ! :D



och denna är bara för ful, fast den är typ gammal ? (a) . .
hihi, men godnatt på er nu sötnosar,
love / natalie (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: