sorry för dålig uppdatering ;*

Publicerat: 2009-09-17/22:59:59
Ja som sagt, förlåt för dålig uppdatering men har haft mkt att göra, lr inte orkat uppdatera helt enkelt.
igår, var de skola som vanligt och därefter stack jag och karro till leo o pågarna. .
idag, skola också, fick sluta tidigare p.g.a att vår lärare var sjuk. & Karro skippade sin sista lektion, och kom hem till mig och gjorde mig sällskap ett tag, därefter stack jag till ekeby, där elin bor. & nu kan vi vår dans hyfsat :D ,
men det blir hårdträning hela nästa vecka , huehue :o . men det är det värt för vi ska nt komma sist ! & ja , mkt mer har jag inte gjort idag, förutom pluggat lite då, det är vääääldigt mkt i skolan nu, så ska nog plugga lite på söndag, om jag får tid till de, om inte tidigare (:
men iaf, duschade o käkade nyss, har varit lite social med mamma och lasse vid tv'n också, nicenice, ska väl sitta vid datan ett litet tag till, sen blir de sängen för mig asså, oouuuf. och imorgon är det fredag, pusspådet! . och min o leo's 2 månadersdag dessutom. kyss på de hahaha . :D

och här får ni en såååååå snygg bild, den är inte ny precis, men det är inte roligt att bara läsa texter tkr jag, så en liten bild får ni iaf, eftersom jag nt hade ngn outfit idag ;) .



GODNATT ERA FIIIIEESAR ! :D<3

Kommentarer
Skrivet av: saraaaaaa

sööööööööte ;*

2009-09-18 @ 21:33:52
Skrivet av: eliiiiiin <3

hahaha, så söt bild! ;d

2009-10-04 @ 18:49:41
Bloggadress: http://emmieochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: