Tidaholm!

Publicerat: 2009-09-27/20:03:21

Bussen gick 04.30 , så man var ju tvungen att gå upp vid 3-tiden, men det gick. & jag hade bara sovit 3 timmar den natten, tack vare att jag var tvungen att locka håret , hehe . . wellwell, jag kom i tid iaf.
och ja, det finns väl inte så mkt att säga, men här kmr några bilder från denna feta dag ! :D


flipp bild, ooohyes (y'


& ja singlen gick faktis otroligt bra, fastän jag knappt tränat på den dansen. Men jag ska berätta hur det gick till.
Jag gick in på själva den första dansen, och det gick riktigt dåligt, jag tappade bort mig totalt, och stod mest och pulsade. . Men efter den dansen så fick jag reda på att domarna ville ha med mig i second chans, trodde det skulle gå hur kasst som helst, men där hade jag fel, jag kom vidare till final! , och hamnade på en sjunde placering!. jag är fett nöjd kan jag ju säga, detta var ju min första riktiga tävling, puss på det! ;*

& inte nog med det , så tävlade jag ju även med Elin i par disco.


Det gick faktist också bra, fast vi hade ju hoppats på en bättre placering, men jag är iaf nöjd, för nästa gång ska vi göra de bättre ! & detta var ju även våran första tävling i par. (y'
& här får ni se oss! :D



kanske inte världens bästa, men vi är duktiga! :D

btw, åkte hem från tidaholm vid 5 , och vad hemma vid halv 9 , tror jag :o
direkt hem och duscha o sånt, sen stack jag till leo och dom, för dom tjatade väldans på mig att komma, så ja, jag stack dit, men somnade nästan direkt haha..

aja puuuuuuueeesss ;*

Kommentarer
Skrivet av: Anton hif-mannen@bdb

haha varför dansa du inte så på insparks festen? :D :P <3

2009-09-28 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: