tröttsomattan!

Publicerat: 2009-09-12/00:44:33

Hejsan, dålig uppdatering igen, men det är såhär att jag inte har varit hemma ikväll / idag . Men ska berätta lite kort om min dag , för sen ska jag dock sova, är svin trött :o
Skolan till klockan 2, fick sluta 40 minuter tidigare, efter det skulle jag gå på stan med mamma ett tag, men eftersom hon tog 100 år på sig innan hon kom till stan, så hängde jag med halva klassen till donken på knutan, & där träffade jag älskling,pontus och juhan. trevlans, sen dissade jag klassen o gick med leo o pontus. Efter ett tag kom mamma och vi kollade lite, och suprice suprice suprice nu !.
Imorgon smäller det, i mitt öra, iiiiiiih, är faktist lite nervös, jag ska ta hål typ längst upp i örat, eller hur man ska förklara de :D , bild får ni se imon då ju.
                                                                                         

btw efter kullagatan blev de skopunkten och äntligen har jag köpt mina ugg-skor (: , det blev bruna höga ! :D
najsbajs på de, efter det stack jag hem och fixa mig snabbt o sen iväg till Gantofta, där jag,leo o pontus chillade hemma hos pontus, kollade på ngn zombie film o sånt x).
&&& NU SKA JAG SOVA ÄR TRÖTTARE ÄN NÅGONSIN, GODNATT! ;*




                                                           
 OCH JAG ÄR SÅ HIMLA KÄR I VÄRLDENS SNYGGASTE KILLE, JAG LOVAR!
 JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING, MITT ALLT. UTAN DIG, INGEN MIG. <33

                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: