uppdatering på hela veckan ! :)

Publicerat: 2009-09-27/19:29:12

Ja som ni nog sett har jag inte uppdaterat, men jag har haft väldigt mkt att göra, men nu är jag tillbaka! . och jag ska försöka uppdatera som vanligt igen. (;

Onsdag: Började med att vi skulle till Brandorama med klassen, där vi fick börja med att ta på oss fiiiina overaller, och "leka" att vi skulle rädda folk som hade varit med om bilolycker osv, asså vad vi skulle göra o sånt, och självklart var det dockor vi "räddade" , hehe . . och här är några snygga bilder sen de x)

 
Johan & Abbe.


Gruppen som jag "räddade" dockor med, haha.


haha och lilla jag till sist då .
& ja kläderna var ju inte alls förstora :D


denna dagen var hyfsat soft, mentorstid efter det och efter mentorstiden hade vi idrott, då vi simmade. Efter skolan stack jag till elin och träna dans ;)

Torsdag: skola som vanligt och efter det hände väl inte så mkt, har för mig att jag var med leo och dom andra mupparna. Kommer faktis inte riktigt ihåg vad jag gjorde den dagen :o

Fredag: Skolan som vanligt och därefter stack jag till Elin och tränade det sista på dansen, & sen stack vi till Familia för att köpa lite maaud till Tidaholm, myspys, och vi hade även väligt roligt för vi knappt hittade dit från ekeby haha. . men vi hittade ! :D


& här var då dagens outfit. (y'


love / Natalie. :)


Kommentarer
Skrivet av: saraa

grr, så sexia vi va ;$

2009-09-28 @ 21:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: