söndag, (:

Publicerat: 2009-09-06/21:41:37
Jag måste bara börja med att säga att jag vill hissa denna klädslen, jeans-legjeans *stavning* och en sånhära tröja från Gina. Jag bara älskar de ! :D
Ja, ni kan ju ignorera mitt face, typ halft osminkad, wellwell.



Men iaf , idag . . har den största delen av dagen gått till att träna dans. Vaknade vid klockan 12, stack till Ekeby vid 2-tiden,  för att träna in dansen med Elin, den vi ska tävla med i Tidaholm. Det gick som planerat & detta kommer vi lyckas grymt bra med, känns det som :D , nöjda är vi iaf, fast vi är inte riktigt klara, men nästan. Vid 5-tiden hämtade Lasse mig, min låtsas pappa.. För jag skulle hem och sen iväg till nästa träning, buggen , ;) . fast det var inte lika roligt, segt och dom vuxna tog dock inte hänsyn till mig och Madelene, menmen, det gick att dansa iaf. Efter det hämtade Lasse mig, käkade och duschade. Sen har det inte hänt så väldans mkt, snackade precis med min älskling, & han har blivit sjukt, så får hoppas på det bästa att jag inte blir det, då blir det inget kul för mig i Tidaholm precis :| . huehue. . men nu ska jag träna lite engelska, välja kläder till imon, packa ner skolgrejerna och därefter äääääääntligen sova (a).

så jag säger godnatt så länge.
puss på er ;* 


                              

Kommentarer
Skrivet av: bloom

tack desamma , hihi jag bara frågar på <333 pussss

2009-09-06 @ 22:06:43
Bloggadress: http://amelaabloom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag är Caroline från Falun :)

vem är du? :P

Idag mår man inte så bra för jag har blivit förkyld :/

2009-09-07 @ 07:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: