måndag *

Publicerat: 2010-04-19/14:45:21
kom hem för någon timme sen, på med joggingen dirr! & sen lekte jag kock haha :D
sen har jag suttit här ett tag, så ska städa lite, det behövs ju dammsugas i huset idag, hade inte tid igår så. Det har liksom blivit mitt nya "jobb" nu när mamma inte kan. Aja får väl sätta igång dådå. :)

Men bara för att jag har tråkigt och inte orkar städa riktigt än, så får ni veta lite mer om mig ;)

Jag heter: Natalie Nordkvist
Hur gammal är du? 17

Tycker du om någon just nu? Nej.
 

Jag samlar på:
uhm, samlade på kristallstenat och snäckor innan, men ingenting nu :)

Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
 Marcus,Karro,Matilda eller Mamma.
Vilken tid gick du upp idag? 07.25 typ :D

Har du sovit i din egna säng inatt? yes.

Har du sovit ensam inatt? ja.

Har du strumpor på dig nu? ja .

Hur svarar du i telefon?  "Hej/Tja" eller "Hej de är Natalie"
Vad ska du göra ikväll? Träna dans, och fortsätta städa antar jag.
Vad ska du göra imorgon? Skolan sen va med Affe, :)

Var vill du bo när du blir stor? Jadu, i stan tror jag.

Är det okej att gråta?
  Ja, det är klart.
När grät du senast? ehm. efter Leo hade dumpat mig.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar såklart. :D
Laddar du ner musik och film från internet? kan hända, hehe :D

Skulle du göra om du vann en miljon? shoppa! :D

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, kläder som kläder?. Köper det jag gillar och tkr är fint. 

Har du piercing?
Yes, öronen och navlen.
Har du tatuering?  nope.
Vill du gifta dig? Det är klart. :)
Vill du ha barn? 
Aaop.
Solar du ofta? Nej,

Är du bra på att laga mat? haha, lagar inte mat så ofta, men de blir oftast bra :D
 

Gillar du att dansa? men skojaru, det är livet ! :D
Hur vig är du? 
hahaha, snart nere i spagat på ena benet (a). men mktmkt vigare ska jag bli!
Bor dina föräldrar tillsammans? nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska.
Vilka hårfärger har du haft?  Brunett, sen blonda slingor och även svart i underhåret.
Har du någon gång gråtit dig till sömns? yes.

Är du beroende av något? Ja, mina vänner, dans och min familj. <3
Vad gör du på helgerna? Är oftast ute med kompisar, festar eller bara tar det lugnt.
Brukar du bädda sängen?
När jag kommer hem från skolan ja, har hört att de finns mkt kvalster i sängen om man bäddar den direkt efter att man gått upp (a)
Har du kysst någon under den senaste veckan? måndag idag? så nej :D
Vad var det senaste du sa?  tror det var "ähe jag får gå ner till mitt tåg nu, vi ses imorgon, hejdå" till sara och jacke (a)

Vem kramade du senast?  Zandra tror jag :D

Saknar du någon nu? yes! "/

Vem ringde dig senast? ngn med dolt nr :o , annars var de mamma.

Var du glad igår? ja, :D
Sminkar du dig? oftast ja :)
Vad har du för smak i munnen nu? vetifan haha? xd
Vad är ditt favorit bröd?  vet jag inte haha :D
Varför gör du denna lista?
  för jag har tråkigt xd
Vem chattar du på msn med nu? 
Benjamin och Philip.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms, och vem var det ifrån? Från Robin "haha jo på matte :D<3"
Vilken färg är din kamera? black ;)
Vilken film såg du senast? vet inte vad den heter (a)
Är du arg? nejfasen, onödigt ju ;d

Varför/varför inte? onödigt? xd
Är du glad? de är klart :)

Varför/varför inte? haha amee, det vet jag inte, det har varit en bra dag bara :D

Är du osams med någon? uhm, yes..

Vad är din högsta önskan? den vill jag inte skriva här, men min andra önskan är att får komma upp på pallen, (:

Vad åt du till frukost? Rostade mackor och ett glas nyponsoppa :)

Vad vill du väga? det vet jag inte, bryr mig inte så mkt om vikten, bara man har fin kropp :).

Känner du någon som vill gå upp i vikt? ja.

Vad fotar du helst? djur och natur.

Känner du någon som är gravid nu? yes, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: