du är äcklig

Publicerat: 2010-08-25/16:30:27
Kom hem för en timme se kanske, och detta är verkligen inte min dag kan jag säga, det började med att jag glömde min jacka hemma, & vi skulle vara ut i detta äckliga vädret heeeela dagen. & har ont i hela kroppen nu vilket betyder att jag troligen kommer bli sjuk.. efter skolan väntade jag på jaqline & sen när hon kom gick vi en runda på kullagatan & ja de blev ett fynd. efter det stack jag hem & sitter här med täcke,tjocktröja o halsduk, känns bra? eller inte.. & vet inte om jag har lust att blogga mer, jag vet att jag har en hel del läsare, men när man får detta på facebook, då är de inte kul.

Kommentarer
Skrivet av: Hampe

du ska inte sluta blogga! bara skit i den jävla idioten!<33

2010-08-25 @ 16:36:56
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

Han namn och profilbild är inte ens värt att dölja. Hoppas han förstår vad jag menade med det jag skrev som svar på det hela nyss. Det är sånt folk det inte ens finns ett ord att använda åt, så jävla dumma i huvudet är dom!

2010-08-25 @ 17:41:20
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: