du är så bäst!

Publicerat: 2010-08-16/00:47:54
kom nyss hem från karro babe, lååång snacke stund och käkade kladdkaka, mumsigt. & karro är bäst, bara så alla vet :)  men iallafall, så ska jag alldeles strax gå och lägga mig, ska nämligen upp vid 8, för att följa med till djusjukhuset och vaccinera alla katterna, & de roliga är att jaqline ska in nästan samtidigt med sin hund hihi, hoppas man träffa henne då :D ska lägga upp bilder sen värmland, & svara på *dagens fråga* .
btw, fick en fråga till
anonym:
vad har hänt mellan dig och matilda? :(
svar: egentligen vill jag inte ta detta här. de är bara så att vi inte är vänner längre. egentligen p.g.a en töntig sak. men de är en del till som jag inte tänker skriva ut här.. för det är något mellan mig och matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: