Dag 2 - Min första kärlek

Publicerat: 2010-12-30/22:36:40
Min första kärlek - det var med en som heter Kristoffer Persson, hm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi blev tillsammans den 1/2-07, alltså i 7an, vi var tillsammans i 7 månader, vi hade en helt underbar tid. Vi hittade på allt möjligt, han konfirmerade sig, och jag kommer ihåg att jag skrev en dikt till honom haha, rätt gulligt, men jag ska berätta hur vi träffades och hur vi blev kära, för de minns jag faktiskt, tro de eller ej. Kristoffer gick i samma klass som min kusin, Karro. Så brukade hon ha halloween fester hemma hos sig och vattenkrig på sommaren. Jag tyckte att han var jättesöt när han hade sin vampyr dräkt på sig, hihi.. men iaf en sommar så när Karro hade vattenkrig, så kollade vi och höll på med varandra väldigt mycket, han slängde mig i poolen t.ex. De va den sommaren vi blev kära. Vi hittade på en hel del. Är de något mer ni vill veta så fråga gärna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: