nu är jag tillbaka!

Publicerat: 2010-02-04/21:55:26


det är såhär att jag varit lite smått intresserad av en kille, för ett tag sen, men han har liksom inte visat intresse tillbaka, men iaf..
Jag och min kusin (Karro) var på knutan av någon anledning, så skulle vi då ta bussen hem till henne, (bussen som går mot Åstorp). Då såg jag att denna killen och en tjej satt på den bussen. & även Jacob hoppade på med oss, (Karro's klasskompis), så satte sig Karro och Jacob typ en bit bak i bussen, medan jag själv satte mig där fram av någon anledning. Så kom den killen fram till mig och började snacka med mig, han sa bl.a. att han hade 'dissat' den tjejen han hade på g med. Sen kysste han mig..
& vad tror ni hände sen?, jo..


jag kollar på klockan, den visar 12.12
12.12, det betyder, ' ni kommer träffas  '

läääääääääskligt, jag menar, tänk om detta kmr hända någon gång?. då är det läskigt, det måste ni hålla med om :o

wellwell, nu ska jag bara chilla lite här vid datan ett tag till, skriver ett inlägg lite senare.
puss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: