Alfred Johansson, min ko-kompis.

Publicerat: 2010-07-22/14:29:21
haha, ja låt överskriften tala, vi har ju känt varandra ett bra tag, sen våren 2008 tror jag de va, då vi träffades på rosendahl, vi skulle praoa.. jag började vid 5 på morgongen, och eftersom jag älskar djur, och gillar mer landet än stan, så ville jag testa att praoa på en bondgård, med en massor av kossor. tyckte att det skulle bli riktigt roligt. men sen när man jobbat halva dagen, alltså vid middags tid, så satt där två killar i lunch-rummet. det var ju bara så pinsamt, helt lökig och osminkad, yeeeey, *not* .. men det visade sig att jag skulle praoa med dessa två killarna, dig och simon. haha ja vi hade jävligt roligt, hö krig, vatten krig, vi mocka till kalvarna, som tog mer än en timme skulle jag tro, haha.. matade dom , mjölka, och föste kossorna, fast då var de så att jag o du hade roligast, för vi sprang ifrån simon helatiden, haha, minns du? taskiga vi var. men iaf, du är en vän man kan vara sig själv med. vi har alltid lika roligt. minns du t.ex. alla gånger på ekebo haha, shakat loss, ohjaa.. men det jag ville komma till är att du betyder så oehört mycket för mig, alfred. en äkta vän är vad du är. ville bara skriva detta, för de är en av mina bästa minnen ever, kommer aldrig någonsin kunna glömma dig, och det vill jag verkligen inte göra iheller, iloveu my friend ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: