godnatt

Publicerat: 2010-07-19/00:21:29
nu förstår jag faktiskt hur mycket du verkligen betyder för mig. du är som en äkta storebror ska vara. du offrar allt o lite till. jag är så jävla glad att du finns i mitt liv. känner att jag måste skriva av mig någonstans, alla mina tankar som flyger i mitt huvud. & jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, är så tom på ord, men har ändå så mycket att skriva. jag verkligen älskar dig storebror. du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vad som än händer.
jag vill så gärna tacka dig på något sätt, men vet inte hur, för de du gör för min skull. de finns inte ord som kan beskriva de. önskar jag kunde göra något för att gottgöra dig.
i love u brother ♥
nu säger jag bara en sak, godnatt, för de var de ända jag skulle skriva egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: