jag ska följa mitt hjärta, men vet inte hur

Publicerat: 2010-07-27/00:39:56
sorry för uppdateringen, men stack till matilda vid halv 11 igår, vi tittade på dr john, tror jag att den hette, och så vanligt somnade matilda efter en stund haha.. sweet :D men jag vara bara tvungen att se klart filmen hehe, och ja jag är envis, tro mig! Men iallafall, somnade runt halv fyra, och gick upp halv elva, för att mamma skulle hämta mig. därefter träffade jag jaqline på väla, så gick vi där ett tag o kolla, sen kom även karro. & sen fixade jag lite suprice suprice ;) & sen i väntan på bussen, så satte vi oss på donken och köpte vars en downats *stavning:$*
& hittade även en tröja jag blev väldigt nöjd med !
tröja från gina tricot, 199:-
sen tog jag samma buss som jaqline, men var skulle jag egentligen?, jo till ..
BILLESHOLM! för jag skulle till hampus, sen har jag varit där resten av kvällen. mysigt :) kollade på någon random film, som jag inte fatta de mig på haha, men trögfattad är jag ibland må jag säga haha, hälsade även på hans farmor och farfar :D sen gjorde vi inte så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: