now or never

Publicerat: 2010-07-02/17:50:38
ny data och ny router.. och anställ inte mig för att installera tekniska grejer, jag fattar noll haha! för skulle installera den nya routern men jag la ner de lika snabbt igen, så de blir till att installera den imorgon eller något. & nu har jag duschat o så, så nu ska jag gå o göra v mig för sen ska jag och min familj bege oss till fredriksdal för att kolla på teater. de är som en tradition i våran familj, vi brukar alltid gå med en annan familj också, dock ska vi överraska dem denna gången hihi. & så klart ska vi se helsingborgs teaterapa, eva rydberg! älskar henne, riktigt bra.
därefter ska jag bege mig ner mot gröningen och träffa folk !
men nu måste jag kila o göra v mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: