fan

Publicerat: 2010-07-05/01:27:46
jag måste bara få skriva av mig, läs de eller ej.
kommentera inte!
jag har bara en sån jävla läskig känsla i magen. vad håller du på med? du skulle aldrig gjort så mot mig innan. vad händer med dig? du är inte dig själv, du är en helt annan person. du skrämmer mig. & jag är så jävla ledsen inom mig, men jag kan inte sluta vara så spydig mot dig tillbaka. botten är fan nådd nu. orkar fan nt mer. vill bara iväg någonstans långt långt borta där ingen hittar mig. om du bara kunde förstå, denna period i mitt liv är fan inte lätt. du har kanske inte det så jävla bra själv. men fan bättre än mig. du klagar på att jag blir sur för ingenting. men checka först vad klockan är och vilket humör jag är på. och jag har sagt förlåt. du är ingen idiot. nu är det din tur att säga förlåt. de är fan inte jag som gjort något. tänk dig för innan du dampar loss. & skriver saker. den meningen sved att läsa, det gjorde ont i hjärtat, ska du veta. trodde aldrig jag skulle få se den meningen från dig. jag är så jävla rädd för att förlora dig. därför iggar jag dig nu. för du ska lugna ner dig. mister jag dig, mister jag allt. då kan jag lika bra skjuta mig. du betyder så jävla mycket för mig att jag inte ens fattar det själv. men jag vet fan inte vad jag ska tro snart. är bara så jävla ledsen. vill inte bråka med dig, snäll förstå det. jag älskar dig till tusen, jag hoppas att du vet de. förlåt för allt jag sagt och förlåt för allt dumt jag gjort. ibland vill jag säga förlåt att jag ens finns i din närhet. hoppas du förstår vem du är, om du ens läser texten.
jag älskar dig fett mycket, bara så du vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: