i dont care aboute you

Publicerat: 2010-06-17/16:17:48
dåligt med uppdateringen här ja, men tyvärr har jag inte varit hemma på två dagar, först sov jag hos min älskade kusin, det var dock inte meningen, men vi drack lite champange *stavning* så kunde inte köra hem hehe. :D
men innan det, så övningskörde karro, det gick faktiskt bra för att vara andra gången tycker jag. & därefter hände inte så mkt. Morgonen därefter så åska o blixtrade det ju, så fick ju vänta en stund innan man kunde köra hem till mig. && juste.. måste bara berätta, ja för några veckor sen fick min kusin lamm, sjukt söta! så vi fick mata dom med (a) . . sen på kvällen stack vi på fest hos pg, redigt nice, man kan ha kul utan att dricka faktiskt ;) tihihi . tack för de allihop iaf.









& sen igår så var det ju fett fint väder, så det gick inte att undvika att sola en timme, dock är de inte så kul idag,. för har fått soleksem :( suger, en går väl över.. men sen stacka jag till flickvän, matilda och stannade där till 12, så därför blev det ingen uppdatering igår iheller. men iaf, först var vi hos sjukgymnasten efter det fixade vi lite och därefter spelade vi minigolf med hennes familj, mysigt. & sen när vi kom in så smet vi in till hennes granne och var social på hennes tjejmiddag, (ofixade, men ja de är ju natalie och matilda vi snackar om(?! :D)) , därefter kom matildas kompis, niklas, & sen körde jag hem vid 12 ;)
& detta är vår nya kompis, Stina heter hon.
bilden bjuder jag på, hihi (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: