i wish

Publicerat: 2010-06-09/01:38:47

nu ska jag äntligen sova, eller iaf försöka, såg nyss en spindel, vilket jag inte gillar, för jag hittar inte den :o , aja.. imon blir de träffa bästavän, marcus& sen på möte. JUSTE, jag glömde att säga vad jag skulle jobba med :D , jo jag har fått ett helgjobb, dela ut reklam hahahaha.. bättre än ingenting alls :D , och tjänar en extra slant i månaden ju, alldeles perfekt :D . aja, bara för jag har tråkigt, så gör jag denna, hihi , sen ska jag nanna kudden. puss på er !


KÄRLEK:

Hur många har du varit riktigt kär i? vet inte riktigt, men typ två.

Är du kär just nu? nej.
Har du någon kille just nu? nej.
Har du dumpat någon? yes.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? haha nej, onödigt :D
Vem kramade du senast? karro babe :D
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? haha jovisst, nej verkligen inte!

Vad tycker du om kärlek? mysigt ibland :D

Saknar du någon speciell person?  yesbox :/
Har du svårt för att bli kär? ibland, ibland inte, beror på.

 

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: yes.

Hånglat med nån riktigt ful: faktiskt inte vad jag kommer ihåg :D

Hånglat med fler än 50 pers: vänta, ska bara kolla hur många jag nu skrivit upp.. not , nej jag vet inte haha :o

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
haha yes.
Gjort något riktigt dumt? har jag säkert.

Gjort något du verkligen ångrar? yes.

Åkt ambulans? nej.

Gjort nåt olagligt?
uhm, ja.
Fått din mamma att gråta?
nej, de hoppas jag verkligen inte.
Slagit ner någon?
haha nej, bara på skoj :D
Skämts över dina föräldrar? haha , har väl hänt någong gång xd

Sagt jag älskar dig och menat det? ja, men det är klart :)


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?  jag ;)

Såg dig gråta?  marcus

Fick dig att gråta? passsss

Du delade en dricka med? matilda
Du gick på bio med? matilda
Skällde på dig? det vet jag inte ;o
Sa någonting till dig och vad var det? lasse - godnatt


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? yes
Köpt någonting? ja
Sjungit? ofc ! :D
Saknat någon? yes


JAG HAR:
Digitalkamera?  nej, lånar mamma's om de behövs ;)
Systemkamera? yes
Telefon på rummet? nej
Egen dator? njae.
Könssjukdom?  hahaha wtf, nej ? :D
Bra kompisar? aa de är klart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: