nallis har tråkigt :D

Publicerat: 2010-06-02/00:14:09
Jag har insett att min senaste kyss: var av en person som jag inte tackar nej till.
Jag pratar: väldigt mycket.
Jag avskyr när folk: ljuger.
Min bästa vän är: Marcus Tranebacke, Matilda Olsson & Karolina Bengtsson
Min första vän heter: My & Natalie Andersson

Kärlek är:
fett underbart, fast hatar att bli dissad.
När jag lagar mat: blir det oftast pasta

Jag är rädd för: andar
Den värsta känslan är: att bli dissad av någon man verkligen tycker om.
Den bästa känslan är: att vara nykär.
jag e bäst på: att göra marcus glad.

Jag är sämst på: engelska
Om jag va ett djur skulle jag vara: en katt
Min mobiltelefon : är en sony ericsson
när jag vaknar på morgonen: vill jag inte gå upp
Just nu tänker jag på: en viss person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: