dreams are dreams, but for me, my dream to come true.

Publicerat: 2010-05-16/22:47:03
det blir ett snabbt inlägg ändå, har gjort klart svenskan, så ska skicka över den till min lärare nu, och pluggat lite omvårdnad, men ska plugga lite till. tror ni de blir ett vg kanske? hoppas på de iaf :D & ni ska få se lite bilder från idag dådå för att jag är så snäll ikväll ;)
& nu ska jag sminka av mig o sen kallar sängen och läsa lite till provet!
godnatt och sov gott babe's
det var bilder från uppvisningen, & nu får ni se några från par och singel tävlingen ;)
& ett tack till matilda, som var min fotograf idag.
possposs :*

Kommentarer
Skrivet av: matiilda*

det var absolut ingen fara, du är så sjukt duktig.

jag älskar dig flickvän! <3<3<3

2010-05-17 @ 00:15:03
Bloggadress: http://matildaeliisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: