du är så söt när du leker sur.

Publicerat: 2010-05-28/00:13:43
hejsan allihop ! jag har varit så trött denna veckan, startade inte datan förrän igår, och då laggade den totalt, så orkade inte uppdatera. har haft lite prov och redovisningar denna veckan, soft :D bilder från sm kmr och jag kan säga att det inte var någon lyckad tävling, haha. aja ibland blir de så, har ju inte tävlat så länge, dock var det min fjärde tävling i singel och tredje i par, så får nöja mig med det.
men iaf, idag var jag i skolan först, och fick sluta tidigare. solade med karro babe & sen direkt till väla, soft. & idag har det blivit lite inköp ja :D
& även en mascara, och faktiskt inte den jag brukar ha, så ska testa en ny ;) får se om jag hissar eller dissar den. men nu kallar min säng på mig, är riktigt trött, skriver mer imorgon.
godnatt snyggingar!

Kommentarer
Skrivet av: elin (kraaaabbbban )

så sjukt fin den sista, var har du köpt? (a :D <3

2010-05-28 @ 22:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: