jag älskar min nallis!♥

Publicerat: 2010-05-05/16:24:19
Natalie nordkvist, min egna flickvän! Du & jag kanske inte hade världens bästa början, hahaha. Nej absolut inte. Men allt efter ett tag så började allt bli bättre och bättre, kommer ihåg när vi träffades för första gången i gt vid affären, vi började prata direkt, sen flöt allting på, vi har gjort så många sjuka saker tillsammans, det är helt galet. Jag skulle inte klara mig en dag utan dig, vi har inte bråkat så direkt än och hoppas verkligen inte att det händer eller, för jag skulle gå under utan dig. Alla gånger du hjälpte mig me leo, & jag ringde dig & stor böla. Du kom till mig direkt, du är underbar, helt underbar. Du är inte lik någon annan vän jag någonsin har haft, du klår alla utan tvekan. Jag ville aldrig förlora dig, hahaha. Vi har till & me en egen låt ''helt galen i dig'', jag kommer ihåg när vi va hos leo & du & jag körde sånt bil spel & vi sög verkligen. Fredagen på ''påsjö'', så roligt. Även när vi fick vårt ryck klockan halv 12-12 på natten att vi var sugna på godis. Så vi tog din moppe och körde in till stan & handla godis, typisk matilda & natalie sak. De som e så jävla roligt me dig, du säger nästan aldrig nej till saker, utan du vill göra så mkt, & ja, jag e galen jag vet men du bara hänger på. Som att köra doggy i webben inför honken & leo & dom. Hahahah, asså förfan. Tror de va efter club monte vi började att umgås riktigt, & inte en ända gång har jag ångrat det, du & jag e moppe brudarna, kommer du ihåg när vi började att lära oss köra epa, fyfan va dålig jag va iaf. Men som vi har skrattat åt det sen efter, även andra kvällar i gt när vi bara har varit där, eller kvällen vid örby, vi körde hela vägen hem till mig igen för att hämta min kamera.. natten jag skulle köra hem till leo, för jag bara ville krama om han, du pratade med mig i telefon hela vägen när jag körde, jag skulle inte klara mig utan dig.. klart vi kommer bråka någon gång, men snälla låt det inte förstöra mellan oss, vill aldrig va din tidis. Lår det inte sluta som mig & ronja, för aldrig kommer jag hitta någon som dig. Du & jag ska kämpa tillsammans igenom allt, & du vet att jag finns för dig om det är ngt, du kan alltid prata med mig. Förlåt för jag brukar förstöra dina kvällar, tex. Valborg.. men jaa, lite skoj hade vi iaf. & 10000 miljoner tack för all hjälp den kvällen, inte alla som skulle göra de för sin kompis. Även i lördags när jag låg på sjukan, så kom du hit & att med mig i några timmar, det är skit tråkigt på ett sjukhus, men du & jag & karro gjorde de ganska skoj, hihihi jag e bäst på att åka i rullstol! (a) du & karro e bäst på att hjälpa mig smita från sjukan. Du är en helt underbar vän, natalie nordkvist. Låt oss alltid va vänner, utan dig går jag verkligen under.. du betyder sjukt mycket & jag älskar min flickvän mestaste! Förlåt för att jag kanske inte alltid har varit så snäll mot dig som du förtjänar, men vill inte att något ska hända nu.. för vi kan kämpa tillsammans. Du är bäst baby, / matilda olsson.

Kommentarer
Skrivet av: natalie '

Asså shiit, vet inte vad jag ska skriva, har redan så många minnen med dig, du är sjukt rolig att va med. Du får mig att le, vi har samma sjuka humor, redigt nice haha. Jag älskar dig flickvän !

& jag kommer alltid vara din Nallis och kommer alltid att finnas för dig.

/ Natalie Nordkvist

2010-05-05 @ 19:01:42
Bloggadress: http://natalieerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: