Ville bara visa att jag lever! ;)

Publicerat: 2010-11-24/22:38:04
Hej alla söta bloggläsare, tror jag är helt igång nu, har inte så mycket kvar nu i skolan, så tror att jag hinner med! Livet är chill& ja idag har jag då varit i skolan, även besökt Filborna skolan, för jag skulle vara Linas modell :) litta smått kul :D därefter blev de hem& träning.. härligt härligt, & nu sitter jag här, hade precis på mig en ansiktsmask, så känner mig väldigt fräsch i ansiktet nu :)
en liten uppdatering på vad som hänt i mitt liv den senaste veckan:
Jag& Matilda är vänner igen, vilket är väldigt skönt, blev bjuden på tjejmiddag hos henne i lördags, kanon kul, ångrar verkligen inte att jag stack dit, riktigt riktigt roligt!
Jag& Karro var på fest i Jonstorp i fredags och träffade en hel del nytt folk, fett härligt!
Annars har de inte hänt så mkt mer roligt, tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: