jag saknar de vi hade

Publicerat: 2010-10-08/11:04:17
Godmorgon sunshines, vaknade för drygt en timme sen, behövde verkligen sova, så nu är jag utvilad! och idag är jag då ledig - studiedag - härligt ändå, & ska faktiskt skärpa mig och plugga, tro de eller ej! ;) därefter ska jag nog bege mig till stan o träffa karro! :)

TIPS!
Jag är medlem på Campadre, Skandinaviens första "Private Shopping Club". På Campadre får du unika erbjudanden på eftertraktade varumärken, varje dag. Mode, heminredning, sport, resor och andra livsstilsprodukter - upp till 70 % under ordinarie butikspris. Här är din inbjudan, bli medlem du med!
Klicka in här om du vill bli medlem.

Kommentarer
Skrivet av: EVELINA LUNDBERG

Sv; Köpte den på Vero Moda, kram! :)

2010-10-08 @ 15:14:59
Bloggadress: http://evelinamathildalundberg.blogg.se/
Skrivet av: EVELINA LUNDBERG

Finns även på Only förresten :)

2010-10-08 @ 15:15:29
Bloggadress: http://evelinamathildalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: