tänker på dig jämt

Publicerat: 2010-10-13/22:10:49
Kom precis hem typ, stannade hemma från skolan idag igen, sov ut, har sovit riktigt kasst dessa två nätterna nu, vet inte varför, och har haft sjukt ont i magen, men imorgon ska jag försöka knipa igen och lyckas gå till skolan. Så mamma drog med mig upp en liten sväng på Väla, för mormor ville bjuda på fika, så ja varför inte? Men sen var de då träning, orkade inte vara med, så satt och kollade på, anmälde mig till James på lördag med. (För er som inte vet vem de är, så är de en av Sveriges bästa disco dansare, han kommer till Danshuset och håller lektioner, så ska jag va med:)) skit kul ska de bli iaf! Ser verkligen framemot denna helgen. Men ja, efter dansen i väntan på mamma, så tränade jag på de stegen jag inte kunde, och äntligen sitter dom! & sen följde jag med o veckohandlade. & nu är jag hemma och ska plugga lite, sen blir de sängen, och en tidig start imorgon. :)
Blir bara detta inlägget idag, därför blev de så långt.
Puss & godnatt!

DAGENS SHOPPING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: