GÄSTBLOGGNING

Publicerat: 2010-09-22/17:44:40
Hej hopp gummi snopp alla rockare!
Lina Hagman är här, hehe! Högsta grads proffsighet, och en gnutta damp.

För er som inte vet vem jag är så är jag en väldigt nära vän till Natalie, eller ja.. Vi skulle ju kunna säga att vi är som systrar. Skulle aldrig klara mig utan henne och såklart klarar hon sig inte utan mig, hehe!
Jag är frilansfotograf och bor mellan Ängelholm och Helsingborg på en gård. Mig hittar ni på (inte så aktiva bloggen) linahagman.blogg.se sen på min hemsida linahagman.se. Jag har en tävlingshäst, eller två men den ena är ett monster i högsta grad och det är skitkul! För den som ville veta. Jag har en pojkvän så det är inte lönt att någon ens försöker flörta, synd säger ni, mindre synd säger jag. Men, nog om mig..

Anledningen till att jag gästbloggar här idag är för att jag läser Natalie's blogg och såg ett inlägg idag (har varit borta i några dagar) där hon skulle ha en frågestund, och nyfiken som man är så läser jag igenom alla frågor. Fick en chock och blev ganska förbannad när jag närmar mig de sista frågorna. Eller egentligen alla.
Punkt 1. Frågor som "hur många gånger i veckan onanerar du?" och "vilka har du haft sex med och hur mycket med var och en av respektive personer?" tycker jag är ganska oförskämda frågor. Helt ärligt? Vafan är det med er människor? Jag får allvarligt talat nästan en hjärtattack av att läsa sånt! Sex hit, och sex dit och bla bla bla. FUCK OFF! Inte fan ställer man såna frågor, FRAMFÖRALLT INTE PÅ INTERNET! usch och fy skäms!
Punkt två. "Vad tänder du på?" Ja, typ en rutten strumpa i en insjö. Förfan, haha! Vet egentligen inte vad jag vill säga om den frågan. Menmen, till punkt tre.
TRE:

Till dig som skrev detta.. GRÄV NER DIG!
Jag vet om att Natalie inte bryr sig speciellt mycket om detta och det hade inte jag heller gjort om det hade handlat om mig själv för det är bara så jävla patetiskt. MEN, jag reagerar nu för att detta händer BARA på internet. Och jag skulle vela slå den som kommit på detta riktigt jävla hårt!
Att börja med "HEJ GUMMAN!" är bara så fucking jävla obeskrivligt idiotiskt gjort. Du är en sådan människa som tror att du har övertaget och är så in i helvetes cool men när det handlar om face to face är du inte så himla cool längre. Jävla monglid!
Att du börjar med att skriva att Natalie har betett sig fittigt mot den hära Matilda är oacceptabelt! FATTAR DU, O-A-C-C-E-P-T-A-B-E-L-T!!
Och om det nu är rykten, varför lyssnar du och varför bryr du dig ens när det inte handlar om dig!? Du har inget med det att göra och har antagligen inte fått höra sanningen eller varit med när detta hände.
Att "bete sig så mot en 'vän' ", fortfarande, du har inget med detta att göra! Det har inte jag heller, men skriva sånt här på internet gör mig arg. Och alla har någon gång gjort någonting dumt mot en vän som på så sätt har avslutat denna vänskap, och antagligen så avslutar man vänskapen för att man inte vill vara vänner längre så vad är ditt problem?
"och en fråga till.. hur känns det att bli totalt dissad av hampus? HAH!"
Snälla jävla omogna människa!
Antagligen gör det jävligt ont att det inte finns något speciellt mellan Hampus och henne, men förhelvete. Dissad? VET DU ENS VAD DISSAD BETYDER!? Säger du dissad till Dumpad förklarar jag dig här med som FJORTIS och jag bokstavligen H-A-T-A-R såna, precis som resten av världen så jag ber dig allvarligt att dra åt H-E-L-V-E-T-E!
Allt detta som du gör är fruktansvärt oacceptabelt, MEN du får hemskt gärna säga allt detta till Natalie face to face och därefter få känna på det själv. För du kommer aldrig gå ostraffad med detta i livet!
Du har gjort mig något otroligt upprörd nu och jag hoppas och ber till gud att du straffas riktigt ordentligt med allt du skrivit. Och återigen.. Du har ingenting med någonting av detta att göra!

Som alla märker är jag ganska arg nu och tänker därför sluta skriva, snart för det blev en jävla massa text ungefär. haha!
Men som ett litet meddelande från mig till min käraste vän Natalie. God bless you. Du är någonting väldigt speciellt och bara fortsätt leva ditt liv utan beröringar. You're the rocket queen!
Love from me to you.


Jaja, slut för mig. CHALLALALAA LINGLING! PEACE OUT PEOPLE! I'VE MY EYES ON ALL OF YOU, hehe
/ LiNAHAGMAN*

Kommentarer
Skrivet av: mellis!

HEHEHEHE (: may god strike her down :D:D

2010-09-22 @ 18:12:24
Skrivet av: dedu:P

så link på facebook nyheterna, klicka in och wow, skriva kan du haha:P nej men sånt ska man inte skämta om, respektera andras privatliv för helv***

2010-09-22 @ 18:45:30
Skrivet av: Jaqline*

SÅ JÄVLA RÄTT!

2010-09-22 @ 19:01:47
Bloggadress: http://jaqlineforsure.blogg.se/
Skrivet av: TILL LINA HAGMAN DE SKABBET.

din lilla skit, du ska inte säga att jag inte vet vad som hänt, du skulle bara veta hur nära jag står matilda och har fått höra från dom flesta som natalie har pratat med och har även varit i närheten när hon snackar om vad fan hon har gjort!!!!!

säg fan inte att detta är oacceptabelt för internet är ett "fritt land" kan man säga, så du ska inte komma och säga att det är oacceptabelt för du ska fan inte läxa upp mig ditt skabb.

DINA JÄVLA BILDER PÅ FACEBOOK ÄR EN SKAM LILLA GUMMAAAAAAN BARA SÅ DU VET.

ska du läxa upp mig med vad som är acceptabelt och oacceptabelt så ska jag fan läxa upp dig med hur man tar en snygg bild din fulefan !

sen att du skriver att jag inte vet ett piss om detta är fanimej OACCEPTABELT, förlåt för jag skriver det många gånger men jag leker bara dig.

leta du upp mig eller vad fan som helst, bryr mig inte ett piss.

du är säkert lika ful & dum i huvet som natalie nordkvist så du ska fan inte komma och säga att jag prata massa skit.

jag vet ALLT från det att matilda blev tillsammans med leo, sen blev vän med natalie och sen fick skiten av henne, så bara håll käften och säg något till mig IRL om du vill.... OCH KAN FÖRSTÅS.

lycka till biiiacth ;)

2010-09-22 @ 22:29:25
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

hmm.. måste säga att kommentaren är ganska intressant. För min facebook är låst och endast mina vänner kan se mina bilder, status osv.

Jag är inte vän med någon Moa? Haha. Detta var kul!

Ring mig vettja, om du har problem med mig. Kan ju be om numret på Facebook. Det du skrev var ändå oacceptabelt och allt ifrån min åsikt. Dåligt självförtroende? Märks, för annars hade du inte upprepat hela tiden hur ful jag är. När du inte ens kan se mina bilder på Facebook :)

2010-09-23 @ 09:04:20
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

Btw, jag har aldrig skrivit att jag "ska läxa upp dig"? Skrev bara att du aldrig kommer gå ostraffad med detta i livet. För det du skrev är ingenting man skriver. Folk utnyttjar internet för på tok för mycket sånt här, men det var inte det skapades för? :)

2010-09-23 @ 09:07:12
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: