KOMMENTERA INTE !

Publicerat: 2010-09-22/22:52:20
Asså nu har jag fått nog, kan ni inte bara sluta skriva, den som vet sanningen om vad jag och leo gjorde& inte gjorde, de är bara jag och leo, ingen annan, så bara truten på er, som tror att ni vet! Så kan ni inte bara sluta kommentera. Matilda vet inte ett skit, eftersom hon vägrar lyssna på mig. Ska jag behöva skriva ut hela sanningen här eller? Fast ne..de tänker jag inte göra, för detta är en sak mellan mig och Matilda, och vafan ska alla bråka när de FORTFARANDE är mellan mig och Matilda? Så skriv någon annanstans, för nu tänker jag inte lägga ner mer energi på detta, för det är så jävla löjligt, jag vet att de va fel av mig att inte öppna käften o säga något, men gjort är gjort.
HA ETT BRA LIV TILL ER SOM SÖKER BRÅK!

Kommentarer
Skrivet av: matiilda*

Men öppna käften för mig då & var ärlig för en gångs skull.

2010-09-22 @ 22:57:12
Skrivet av: natalie*

Jag har redan sagt sanningen till dig, men du vägrar ju lyssna? & gjort är gjort, spela roll nu. & visst jag förstår att du är sne, mer än de, för att du litade på mig. De hade jag också varit. & Visst jag kan dra sanningen för dig en gång till. Men fattar inte varför du blir såååå sne nu när du har Filip. De syns att du är kär i honom, låt då inte gamla tider förstöra. Gå vidare. För de kommer aldrig att bli som förr.

2010-09-22 @ 23:08:08
Bloggadress: http://natalieerica.blogg.se/
Skrivet av: matiilda*

vill inte ha det som förr så det är chill :)

2010-09-22 @ 23:15:17
Skrivet av: natalie*

Bra, då är saken klar. Men sluta skicka en massa folk på mig då? & lägg ner detta istället, för jag orkar inte hålla på med detta. Fett onödigt.

2010-09-22 @ 23:23:58
Bloggadress: http://natalieerica.blogg.se/
Skrivet av: josefin

ofta hon skickar folk :S

2010-09-23 @ 00:25:41
Bloggadress: http://jmh.bloggplatsen.se
Skrivet av: matiilda*

det har jag fan inte, folk vill banka dig för du varit falsk. inget annat.

2010-09-23 @ 00:37:55
Skrivet av: Anonym

hahah matilda = pajas palla hennes liv..

2010-09-23 @ 06:17:07
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

Ärligt talat.. Den här Moa tror jag faktiskt inte heter Moa.

Jag är inte vän med någon Moa på Facebook och hon hade inte kunnat se mina bilder då. MEN, jag är vän med Matilda där och hon kan se mina bilder.. Det är ganska intressant om det är är Matilda själv som har skrivit detta?

I vilket fall som, det går för mycket bråk på internet och jag sa mitt och min åsikt. Nog för mig, tänker inte dra några dumma slutsatser. Var bara tvungen att säga vad jag tycker om när folk skriver så på allt från Facebook, till bloggar och bilddagboken.

2010-09-23 @ 09:12:34
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/
Skrivet av: matiilda*

Då tycker jag att du kan tänka till dig och kolla ip adresserna, är det ja? Eh, nej? Jag ronja och moa kolla på din fb innan, japp. Men dock han man kolla på dina profil bilder UTAN att vara vän med dig. Så är det. :)

2010-09-23 @ 10:42:35
Skrivet av: LiNAHAGMAN*

Jag kan inte se någon ip-adress. Jag sa bara vad jag tror och vad det verkar som. Och jag bryr mig inte, tycker ni att jag är ful så tyck det då :) Vem bryr sig om er åsikt om mitt utseende?

Jag skrev fortfarande bara i mitt gästinlägg vad jag tycker om det som var skrivet. Kvittar från vilken person, man skriver inte så! Oavsett vad!

Min åsikt.

2010-09-23 @ 12:48:03
Bloggadress: http://linahagman.blogg.se/
Skrivet av: Moa

haha, du ska inte säga en massa om oss som lägger sig i natalie, din såkallade vän la väl fan också sig i ellerhur?

och man kan se dina bilder utan att va vän med dig så bara tyst med dig ;)

2010-09-23 @ 15:35:55
Skrivet av: dedu:P

1: Palla vara anonym och skriva massa skit, va ärliga om vem ni är ist om ni ska fightas..



2: Nej shit, skickar massa folk på lilla natalie, inte för att vara sån men då är man verkligen feg haha ;)

2010-09-23 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

Bloggadress:

Kommentar: